رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

ایجاد مشکل لپ تاپ های جدید تایوانی برای اپل در آمریکا

ایسر" سازنده تایوانی لپ تاپ، اعلام کرد که سری جدید لپ تاپ های خود که رقیب سرسخت محصول جدید اپل محسوب می شود را وارد بازار آمریکا کرده است.
به نقل از PC World، این رایانه های قابل حمل که حدود یک ماه قبل ایسر از آن رونمایی کرد از سوی آی تی نویسان به عنوان رقیب اصلی بوک ایر اپل مطرح شد و این غول سخت افزاری جهان نیز نسبت به اخبار آن واکنش نشان داده و برای کنترل نبض بازار قیمت لپ تاپ های جدیدش را کاهش داد.
ایسر سری جدید لپ تاپ های خود را برای رقابت با محصولات آمریکایی با سخت گیری بیشتری تولید کرده و در آن ها از پردازنده های اتمی اینتل استفاده کرده است که برای اولین بار است در لپ تاپ استفاده می شود.
محصول جدید ایسر که Aspire نامگذاری شده است دارای حجم و اندازه کوچک بوده و استفاده از سیستم وای فای، وب کم کریستالی، پردازنده فوق سریع و LAN با ظرفیت ۱۰ مگابایت از جمله ویژگی های آن محسوب می شود.
این لپ تاپ جدید تایوانی که انتظار می رود توازن فروش لپ تا های آمریکایی را با مشکل جدی مواجه کند در دو مدل با Ram یک و ۲ گیگی وارد بازار آمریکا خواهد شد و قیمت فروش آن نیز ۳۷۹ دلا تعیین شده است و همین قیمت پایین سبب شده است تا استقبال خوبی از این محصول جدید انجام شود.
اپل در صورتی با مشکل لپ تاپ جدید تایوانی مواجه می شود که بوک ایر خود را از ۱۶۰۰ تا ۳۷۰۰ دلار قیمت گذاری کرده و تجربه تلخی را در خصوص گوشی ها نسل سوم آیفون پشت سر گذاشته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد