رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

۶ هسته کافی نیست؟ ۴۸۰ هسته تقدیم به تو!

 

 

 

تمرکز شرکت AMD و فرزند آن ATI بر روی میانه بازار کارت های گرافیکی با ارائه محصولاتی همچون ATI Radeon HD ۴۷۷۰، این فرصت را برای شرکت Nvidia و همکارانش فراهم آورده است تا با ارائه محصولات در سطح کاربران پیشرفته بازار، توجه همگان را به خود جلب کنند ، و بدون شک Single PCB GTX ۲۹۵ Platinum از شرکت Inno۳D یکی از نمونه های این نوع محصولات است.
طراحی کاملا جدید GTX ۲۹۵ Platinum اولین کارت گرافیکی Single PCB موجود، بگونه ای است که هر دو پردازشگر گرافیکی GT۲۰۰ آن با تکنولوژی ۵۵ نانومتر، بر روی یک PCB و در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. وجود ۲۴۰ هسته پردازشی بر روی هر یک از پردازنده های گرافیکی این محصول، ارائه سرعت ۵۷۶ مگاهرتزی GPU و سایه زنی ۱۲۴۲ مگاهرتز، از دیگر ویژگیهای این محصول است.
اگرچه اغلب مشخصات این کارت گرافیک پیشرفته، مشابه کارت های گرافیکی سری GTX ۲۹۵ است، اما سیستم خنک کننده اختصاصی تعبیه شده بر روی آن از سوی شرکت Inno۳D این محصول را به کارت گرافیکی متفاوت تبدیل کرده است. بنابراین اگر شما هم مانند ما برای تست یک GTX ۲۹۵ Platinum بی تاب شده اید باید حداقل تا یک ماه دیگر صبر کنید

نسل دوم فلش دیسک های کینگستون با گارانتی سریر عرضه شد....

 

کمپانی خوش نام کینگستون اینبار Data Traveler های جدید خود را با ۵ سال گارانتی سریر سرویس عرضه کرده است. این فلش درایو جدید با نام (اGeneration ۲ا) DTIG۲ در ۵ ظرفیت و ۵ رنگ متنوع ارائه شده برای استفاده بهتر و ساده تر در سیستم عامل های مختلف به ویژه ویندوز ویستا طراحی شده است.
کینگستون این محصول خود را مناسب استفاده خانگی، اداری و آموزشی در ظرفیتهای ظرفیت ۲ (خاکستری) ، ۴ (زرد) ، ۸ (آبی) ، ۱۶ (قرمز) و ۳۲ گیگابایت (سبز تیره) عرضه کرده است. شما میتوانید در DTIG۲ با ظرفیت ۳۲ گیگابایت تا ۶۰۰۰ موزیک ذخیره کنید و از سرعت و سهولت استفاده آن، لذت ببرید. لازم به ذکر است پورت کشویی این محصول موجب به بالا بردن طول عمر و دوام آن میشود.

EZ-۱۱ رایتر اکسترنال سوزوکی با یکسال گارانتی سریر

 

 

 

 

EZ-۱۱ دی وی دی رایتر اکسترنال سوزوکی با قابلیت پشتیبانی تمامی فرمت های موجود و با یکسال گارانتی سریر سرویس عرضه میشود. این رایتر اکسترنال سبک و کم صدا مناسب نوت بوکهای شما ست . گفتنی است EZ-۱۱ ، از ۸X سرعت رایت دی وی دی و ۲۴X سرعت رایت سی دی بهره میبرد.