رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

گوگل و یوتیوب اطلاعات کاربرانشان را از بین می برند.....

سرانجام گوگل و یوتیوب تفاهم کردند تا اطلاعات محرمانه کاربران خود را قیل از واگذاری اطلاعات پایه به ویاکام از بین ببرند.
به نقل از بلومبرگ، یکی از مهم ترین اخباری که روز گذشته توجه محافل حقوقی و فناروی اطلاعات آمریکا و اروپا را به خود جلب کرد این بود که علیرغم فشارهای دولت آمریکا مبنی بر ارائه اطلاعات کاربران توسط گوگل و یوتیوب این دو وب سایت اینترنتی تفاهم کردند تا اطلاعات محرمانه کاربران خود را از میان ببرند و تا از فاش شدن آن جلوگیری کنند.
در اوایل ماه گذشته میلادی دادگاه مرکزی آمریکا به گوگل دستور داد تا اطلاعات کاربران خود را در اختیار دستگاه های ذیربط بگذارد اما گوگل و یوتیوب که به شدت با این موضوع مشکل داشتند تصمیم گرفته اند قبل از تحویل اطلاعات خود به ویاکام " آی پی " آدرس های کاربران و نام کاربری آن ها را از بین ببرند تا اطلاعات کاربرانشان را محفوظ نگه دارند.
اعلام خبر تلاش گوگل برای حفاظت از اطلاعات سری کاربران خود باعث استقبال رسانه ها وافکار عمومی آمریکا واروپا شده است که پیش از این به شدت نسبت به این مساله اعتراض داشتند.
در پی حکم دادگاه مرکزی اروپا گوگل و یوتیوب ناگزیر از دادن دیتاهای اطلاعاتی خود به دولت هستند اما با اقدام جدید خود در واقع هیچ اطلاعاتی از کاربران خود را در اختیار دیگران نمی گذارند بخصوص کاربرانی که خود، آن ها را کاربان ویژه می خوانند که حجم زیادی از اطلاعات و مراجعات مربوط به آن ها می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد