X
تبلیغات
رایتل
شرکت مایکروسافت که از عدم استقبال مناسب از ویندوز ویستا نگران است قصد دارد ۲۰۰ میلیون دلار را به تبلیغ این سیستم عامل اختصاص دهد.
به نقل از مجله فورچون، این رقم تا پایان سال جاری میلادی صرف انواع تبلیغات در تلویزیون و سایت های اینترنتی خواهد شد.
مایکروسافت در ابتدای سال جاری میلادی ۳۰۰ میلیون دلار را به این امر اختصاص داده بود که با توجه به ناکامی های اخیر این شرکت و فروش کمتر از حد انتظار ویندوز ویستا ۲۰۰ میلیون دلار اضافی به این رقم اختصاص یافته است.
شعار تبلیغاتی اساسی که در دور جدید تبلیغات ویندوز ویستا مطرح خواهد شد این است که با استفاده از این ویندوز می توان کارهایی را با رایانه انجام داد که تا پیش از این امکان پذیر نبود.
این شرکت هم اکنون در حال طراحی نسخه آتی ویندوز موسوم به ویندوز ۷ است و امیدوار است با عرضه آن باز هم نبض بازار سیستم عامل ها را در دست بگیرد.