یاهو با افزودن دو نام دامنه جدید در کنار آدرس های yahoo.com @، حجم سرویس ایمیل آنلاین رایگان محبوب خود را سه برابر کرد. به گزارش ایسنا، معرفی آدرس های @ymail.com و rocketmail.com @به عنوان گزینه های جدید آدرس ایمیل یاهو در حالی صورت می گیرد که این پیشگام اینترنتی در تلاش برای متقاعد کردن سرمایه گذارانش در مورد استراتژی است که شکوه کم فروغ و درآمد رو به افولش را نجات می دهد. بنا بر پیش بینی یاهو، کاربران به آسانی ymail را خواهند شناخت زیرا این نام دامنه برای نسخه ایمیلی که برای دستگاه های قابل حمل بهینه شده مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین این نخستین بار است که یاهو با انتخاب rocketmail.com @، اکانت های ایمیل را تحت اسم دیگری به جز اسم شرکت خود عرضه می کند. ایمیل های به ثبت رسیده تحت دامنه های جدید، امکانات یکسان دامنه یاهو از جمله ظرفیت ذخیره سازی نامحدود را دربرخواهند داشت. افزودن دامنه های جدید به منظور فراهم ساختن انتخاب های بهتر برای کاربرانی که شمارشان بیش از اندازه افزایش یافته و آدرس ایمیل یاهومیل خود را دوست ندارند، صورت گرفته است. بر اساس این گزارش، آدرس های ایمیل جدید معمولاً به کسانی واگذار می شوند که زودتر آن را به ثبت برسانند در نتیجه پذیرفته شدن انتخاب اول برای تازه واردهایی که می خواهند شناسه یاهو برای خود انتخاب کنند چندان بعید نیست.
بر اساس نتایج بررسی که از سوی یاهو ترتیب داده شد، ۷۰ درصد از بزرگسالانی که از اینترنت استفاده می کنند آدرس ایمیلی را انتخاب خواهند کرد دربردارنده یک بخش یا کل نامشان باشد. بیش تر افراد آدرس ایمیلی را ترجیح می دهند که یادآوری آن ساده باشد مانند حرف اول اسم کوچک قبل از اسم فامیل یا نامی که نشان دهنده علایق شخصی آن ها مانند سرگرمی ها یا گروه ورزشی مورد علاقه شان باشد اما محبوبیت یاهومیل شمار گزینه های انتخاب کاربران را محدود و آن ها را مجبور کرده نام هایی را انتخاب کنند که پیش از آن به ثبت نرسیده است. یاهو امیدوار است با گزینه های بیش تری که از طریق این دو نام دامنه جدید ایجاد می کند به بالا بردن رشد ایمیل خود کمک کند. ایمیل محصول مهمی است که کاربران را جذب کرده و بازدیدهای دائمی از سوی آن ها را موجب می شود که فرصت های تبلیغاتی را به وجود می آورند. یاهومیل، محبوب ترین سرویس ایمیل اینترنتی در جهان است و بر اساس آمار اعلام شده از سوی کام اسکار، یاهو با ۲۶۶ میلیون کاربر در ماه آوریل بازار ایمیل جهان را در اختیار دارد و مایکروسافت با ۲۶۴ میلیون کاربر با فاصله اندکی پس از آن قرار دارد اما سرویس ایمیل این دو شرکت در مقایسه با جی میل گوگل با سرعت کندتری در حال رشد است. بیش از سی میلیون نفر در سال گذشته به شمار کاربران سرویس ایمیل گوگل افزوده شدند و در حدود ۱۰۱ میلیون نفر در ماه آوریل از جی میل استفاده کردند. هنگامی که یاهو وارد بازار ایمیل شد، تنها سه مگابایت فضای ذخیره سازی برای هر ایمیل عرضه می کرد اما گوگل دورنمای رقابت را در سال ۲۰۰۴ و هنگامی که جی میل را با یک گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه کرد تغییر داد و سرویس جی میل اکنون بیش از ۶گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان عرضه می کند. یاهو از زمانی که مایکروسافت پیشنهاد خرید خود برای این شرکت را اعلام کرده بی وقفه در حال عرضه نوآوری ها یا سرویس های اینترنتی اصلاح شده است

یاهو آدرس های ایمیل رایگان جدید عرضه می کند...