رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

افشای مخالفت سهامداران یاهو با حضور هیات مدیره

با نزدیک تر شدن به انتخابات ماه آینده مجمع سهامداران یاهو! گمانه زنی هاو افشاگری های شرکت ها و مراکز سهام و اینترنت نیز در مورد نتایج این جلسه افزایش یافته است.
به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک شرکت مهم و معتبر مشاوره در گمانه زنی خود از انتخابات ماه آینده سهامداران یاهو اعلام کرد که سهامداران اعضای هیات مدیره فعلی را به طور کلی کنار خواهند گذاشت.
این شرکت مشاوره ای که از منابه نزدیک به سهامداران محسوب می شود علت این تصمیم سهامداران را خشم آن ها از تصمیم اشتباه اعضای هیات مدیره در مقابل پیشنهاد خرید مایکروسافت اعلام کرده است.
یک شرکت مشاوره ای معتبر دیگر با نام Glass Lewis نیز اعلام کرده است که اعضای هیات مدیره جایگاه مطلوبی را در میان سهامداران ندارند و فقط ۳۰ درصد سهامداران مخالف با سه عضو اصلی و صاحب امضای هیات مدیره یعنی Roy Bostock, Ron Burkle و Arthur Kern هستند.
این شرکت های مشاور که از قدیمی ترین شرکت های مشاورهای ایالات متحده هستند وضعیت هیات مدیره و تیم فعلی سکان دار یاهو را در میان سهامداران مساعد نمی دانند و اعلام کرده اند که نفوذ و قدرت آیکان در میان سهامداران بیش از هیات مدیره است.
این گمانه زنی ها در حالی اتفاق می افتد که هنوز نتیجه دیدار آیکان و هیات مدیره برای رسیدن به نقطه ای مشترک و صلح منتشر نشده است.
هفته گذشته درگیری میان هیان مدیره یاهو و آیکان به اوج خود رسید و هیات مدیره را بر آن داشت تا از صفحه اصلی و پر مخاطب یاهو بر علیه سهامدار میلیاردرش استفاده کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد