رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

ارائه نوت‌بوکی که در ۳۰ ثانیه بوت می‌شود....

ThinkPad X۳۰۰ جدیدترین مدل از خانواده ThinkPad که در ۳۰ ثانیه بوت می‌شود اخیراً توسط Lenovo به بازارهای جهانی عرضه شد.
ThinkPad X۳۰۰ نوت‌بوکی با صفحه نمایش ۱۳.۳&#۰۳۹;&#۰۳۹; بسیار نازک و سبک است که برای افرادی که دائماً در سفرند طراحی شده است.
این نوت‌بوک که به تازگی با گارانتی سازگار در ایران عرضه شده است، از لحاظ کیفیت ساخت، ساختار محکمی دارد.
در ساخت بدنه آن و نیز در محافظ درونی این نوت‌بوک (Roll Cage) از جنس مخلوط کربن-فیبر و نیز شیشه – فیبر استفاده شده که موجب استحکام و سبکی این مدل می‌ شود.
کیس نوت‌بوک X۳۰۰ از جنس منیزیوم ساخته شده که می‌تواند در برابر ضریه از آن محافظت کند. مانند دیگر مدل‌های ThinkPad ، مدل X۳۰۰ جهت استفاده در شرایط فیزیکی سخت و یا افتادن‌های اتفاقی طراحی شده و حتی می‌تواند از دیگر مدل‌های قبلی ThinkPad مستحکم‌تر باشد.
این در حالی است که از تمام مدل‌های قبلی سبک‌تر و نازک‌تر است.
این نوت‌بوک‌های نازک مسافرتی با بهره‌گیری از پردازنده‌های کم مصرف به ذخیره انرژی و کاهش گرمای درونی می‌پردازند تا زمان بیشتر استفاده را برای کاربر فراهم آورند.
پردازنده‌های به کار رفته در این نوت‌بوک‌ها قابلیت انجام تمام کارهای روزمره را به کاربران می‌دهند. گرافیک Intel X۳۱۰۰ این نوت‌بوک به شما این اجازه را می‌دهد تا برخی از بازی‌های با حجم کم را روی این نوت‌بوک نصب کنید اما در کل این نوت‌بوک جهت کارهایی مانند چک نمودن e-mail، جست‌وجوی web و امور در ارتباط با office و ویرایش عکس مناسب است و زمان زیادی را برای انجام کارهای مذکور به کاربران ارائه می‌دهد.
حافظه ذخیره‌ساز SSD که نسل جدید فضاهای ذخیره‌سازی هستند برای جایگزینی هاردهای نوت‌بوک راه طولانی را طی کزده تا تمامی جنبه‌های اجرائی خود را بهبود بخشد و تقریباً زمان بوت شدن را به ۲۷ ثانیه رسانده است.
SSD به کار رفته در این نوت‌بوک تنها ۳۰ ثانیه زمان نیاز دارد تا دستگاه بوت شود و این در حالی است که در هنگام بوت اتصال wireless فعال است و بعد از بوت شدن نوت‌بوک یک پنجره جست‌وجوگر بر روی homepage باز است.
ThinkPad X۶۱ (برادر بزرگ‌تر X۳۰۰) که یکی از سریع‌ترین نوت‌بوکهاست، برای بوت شدن بیشتر از دو برابر این میزان زمان نیاز دارد.
ThinkPad X۳۰۰ محصولی است که نسبت به رقیب هم نسل خود یعنی MacBook Air دارای مزایای قابل توجهی همچون داشتن درایو نوری و نیز هاردهای جدید SSD (به صورت استاندارد)، قابلیت جدا شدن باتری همچون دیگر نوت‌بوک‌ها، مقاومت بالا در مقابل ضربات ناگهانی است.
ThinkPad X۳۰۰ بیش از آنچه به زیبایی بها داده باشد به کارایی بها داده است. دستاورد جدید کمپانی Lenovo با باتری ۶-Cell حدود ۵ ساعت زمان استفاده را برای شما فراهم می‌آورد و وزن آن همراه باتری فقط ۱.۵۳ کیلوگرم است که در مقایسه با Macbook Air همراه با باتری، فقط ۱۶۰ گرم سنگین‌تر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد