رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

کارت گرافیکی با یک گیگابایت حافظه گرافیکی عرضه شد.....

ایسوس اولین مدل از سری کارت‌های گرافیک EAH۳۶۵۰ با یک گیگابایت حافظه گرافیکی را عرضه کرد.
از قابلیت‌های این کارت گرافیک می‌توان به داشتن یک گیگابایت حافظه بر روی بورد اشاره کرد که ضمن افزایش کارایی، به کاربران این امکان را می‌دهد تا از انجام بازی‌های کامپیوتری و دیدن فیلم‌های سینمایی بدون حتی لحظه‌ای وقفه نهایت لذت را ببرند. با توجه به یک گیگابایت حافظه بر روی بورد، در صورت استفاده حداکثری از کیفیت HD نیز هیچگونه وقفه‌ای در نمایش فیلم‌های سینمایی و یا بازی‌های کامپیوتری پیش نخواهد آمد.
یکی دیگر از قابلیت‌های این کارت بهره‌گیری از حفاظ EMI است که تا میزان ۶۶ درصد از انتشار امواج الکترومغناطیس جلوگیری می‌کند.
بکارگیری چوک‌های DIP Spring در مقایسه با چوک‌های قدیمی Toroidal Coil در این سری از کارت‌های گرافیک موجب کاهش ۵~۱۰oC حرارت تولیدی شده است.
علاوه بر اینها دراین مدل از کارت گرافیک اسوس از خازن‌های پلیمری ساخت ژاپن استفاده شده است که می‌تواند میزان اتلاف انرژی را به حداقل برساند.
کارت گرافیک ASUS EAH۳۶۵۰ SILENT/HTDI/۱G با امکان انجام اورکلاکینگ پردازشگر گرافیک برروی صفحه نمایش و در حین انجام بازی غرضه می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا کارایی گرافیکی سیستم خود را در صورت نیاز، بصورت آنی ارتقاء ببخشند.
علاوه براین، ASUS GamerOSD به کاربران این امکان را می‌دهد تا لحظات مهیج بازی را بصورت انتخابی پخش و یا به آسانی برروی اینترنت منتشر کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد