رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

نرم افزار شبیه ساز کلاهبرداری های اینترنتی عرضه شد.....

آن دسته از مدیران ادارات و شرکت های تجاری که نگران خسارات حاصل از حملات و کلاهبرداری های اینترنتی هستند می توانند با استفاده از یک نرم افزار آموزشی با این مشکل مقابله کنند.
به نقل از informationweek ، یک شرکت امنیتی به نام Intrepidus Group نرم افزاری موسوم به PhishMe را طراحی کرده که با نصب آن بر روی رایانه های یک شبکه رایانه‌ای می توان حملات شبیه سازی شده اینترنتی را بر ضد افراد و رایانه های شخصی آنان سازمان داد وبا بررسی واکنش و نحوه عملکرد کاربران از جدی ترین آسیب ها و موثرترین روش های حمله در جهان مجازی مطلع شد.
در این نرم افزار انواع روش های فریب کاربران در حیت استفاده از اینترنت و شبکه های رایانه ای گنجانده شده و مدیران شبکه های رایانه ای با اجرای این نرم افزار متوجه خواهند شد که کاربران در برابر چه حمله ای آسیب پذیر هستند و از چه طریق راحت تر فریب می خورند.
از جمله رایج ترین حملات اینترنتی حمله ای موسوم به Phishing است که در قالب آن نامه های الکترونیکی با ظاهر و محتوایی مشابه با نامه های الکترونیکی رسمی ادارات وبانک ها برای کاربران ارسال می شود و در آنها معمولا از کاربران خواسته می شود با کلیک کردن بر روی یک لینک اطلاعات شخصی خود را وارد کنند.
در صورتی که کاربر دست به چنین کاری بزند اطلاعات شخصی خود را در اختیار کلاهبرداران اینترنتی گذاشته است.
قیمت این نرم افزار برای استفاده شرکت های کوچک چهار هزار و ۸۰۰ دلار و برای شرکت های بزرگ ۴۸ هزار دلار است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد