رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

راه‌اندازی سرویسی برای انتقال مستقیم ویدیو از تلفن همراه به وب

به تازگی سایتی به نشانی qik.com سرویسی را راه اندازی کرده که کاربران تلفن همراه با استفاده از آن می توانند ویدیوهایی که با استفاده از تلفن همراه خود تهیه کرده اند را به طور مستقیم بر روی وب به اشتراک بگذارند.
به نقل از efluxmedia، این سرویس به مدت چند ماه به طور خصوصی در حال آزمایش بود، اما به تازگی اولین نسخه بتای عمومی آن در دسترس همگان قرار گرفته است.
این سایت می تواند از گوشی های مجهز به سیستم عامل symbian و ویندوز موبایل پشتیبانی کند و در حال حاضر بخش اعظم گوشی های تلفن همراه را پوشش میدهد.
علاقمندان برای استفاده از خدمات این سایت ابتدا باید در آن ثبت نام کنند و پس از آن امکاناتی در اختیار آنان گذاشته خواهد شد. از جمله این امکانات می توان به عضویت در گروه های مختلف کاربری و ایجاد محدودیت در دسترسی به ویدیوهای ارسالی اشاره کرد.
اعضایQik ضمن به اشتراک گذاری ویدیوهای خود در این سایت می توانند آنها را برای دوستان خود در سایت های پرطرفداری همچون Facebook و Twitterارسال کنند.
برخی صاحب نظران معتقدند با توجه به همه گیر بودن گوشی های دوربین دار در جهان و اتصال بسیاری از آنها به اینترنت این سرویس ازپتانسیل فراوانی برای جذب کاربران برخوردار است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد