رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

اینترنت تماشای تلویزیون را منسوخ نخواهد کرد....

در حالی که برخی صاحب نظران بر این باورند که افزایش استفاده از اینترنت برای تماشای ویدیو و برنامه های مختلف تلویزیون در دراز مدت باعث منسوخ شدن استفاده از تلویزیون خواهد شد، نتایج یک بررسی جدید خلاف این تصور را نشان می دهد.
به نقل از سی بی اس، نتایج بررسی های شبکه تلویزیونی سی بی اس نشان می دهد که اگر چه بیشتر جوانان دوست دارند برنامه های طولانی ویدیویی را از طریق اینترنت تماشا کنند اما تلویزیون در آینده کماکان جایگاه خود را حفظ خواهد کرد.
بررسی های این شبکه تلویزیونی حاکی است که متوسط سن تماشاگران ویدیوهای آنلاین ۳۸ سال است و ۳۵ درصد این افراد تمایل دارند برنامه مورد علاقه شان را ازطریق تلویزیون هم تماشا کنند. حدود ۴۶ درصد مصاحبه شوندگان هم گفته اند همیشه یا در اغلب اوقات تلویزیون تماشا می کنند.
این تحقیق همچنین نشانگر قدرت تبلیغات آنلاین است، زیرا نیمی از پاسخ دهندگان گفته اند که نام کالایی را که در جریان تبلیغات آنلاین در لابلای تصاویر ویدیویی مشاهده نموده اند، به یاد می آورند.
کارشناسان سی بی اس در مجموع معتقدند این بررسی نشان می دهد که تلویزیون در آینده نیز جایگاه قابل توجهی در میان مردم خواهد داشت و عرصه را به طور کامل به اینترنت واگذار نخواهد کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد