رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

تحول در دنیای لپ تاپ های جدید با پردازنده های سنترینوی ۲

با گذشت ۲ هفته از ورود پردازنده های جدید اینتل به بازار مصرف دیگر پردازنده های سری یک، به صورت سابق مورد استفاده قرار نمی گیرند و سازنده ها به سمت پردازنده های جدید حرکت کرده و تحولی بزرگ در دنیای لپ تاپ ها به وجود آمده است.
به نقل Chipset news ، با وجود این که هنگام رونمایی ریزتراشه ها اینتل سنریتوی ۲ قیمت آن ۹۰۰ دلار عنوان شد اما گویا با هجوم سازندگان لپ تاپ ها به سوی این پردازنده های جدید قیمت این محصول تا ۵۰۰ دلار کاهش یافته و زمان تولید انبوه آن نیز کم تر شده است.
در همین راستا لنوئو سازنده لپ تاپ های صنعتی و کاری جهان سه سری از جدید ترین لپ تاپ های خود را با استفاده از این ریزتراشه های جدید روانه بازار خواهد کرد.
این لپ تاپ ها که مجهز به سیستم جی پی اس، بلوتوث، درایو بلو-ری و هاردهای ۱۶۰ تا ۳۲۰ هستند از ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده اند.
از سوی دیگر سونی نیز که به سازنده بزرگ لپ تاپ های جهان تبدیل شده سری جدید لپ تاپ های وایوی خود را در دو مدل ۱۳ و ۱۴ اینچی با پردازنده های جدید سنترینوی ۲ روانه بازار خواهد کرد.
سونی اعلام کرده است که این محصولات جدید خود را ۱۸۰۰ دلار قیمت گذاری کرده است.
پردازنده های جدید سنترینوی ۲ که دو هفته پیش رونمایی شدند دو برابر پردازنده های فعلی سرعت و قدرت دارند و علاوه بر افزایش عمر باطری به کاربر اجازه می دهند تا هر حجی از اطلاعات را در طول چند دهم ثانیه پردازش کرده و یا هر کار گرافیکی و D۳ را به راحتی انجام دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد