رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

موفقیت انگلیس در مبارزه با جرایم آنلاین

سایت‌ها و شرکت‌هایی که تراکنش‌های مالی خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند از تلاش‌های انگلیس جهت کاهش جرایم مالی اینترنتی قدردانی کردند.
متخصصین IT اقدامات انگلیس را برای ردیابی و مقابله با جرایم اینترنتی به عنوان یک نمونه خوب که باید از سوی دیگر کشورها الگو قرار گیرد، ارزیابی کردند.
در جریان نشست UK Internet Governance Forum که روز دوشنبه و در شهر لندن برگزار شد نمایندگان بخش خصوصی راجع به مواردی همچون کاهش جرایم اینترنتی، امنیت اینترنت و مسایل گوناگون دیگر بحث و گفت‌وگو کردند.
در این نشست اقدامات متنوع و نتیجه‌بخش دولت انگلیس در مبارزه با جاعلان و کلاهبرداران اینترنتی مورد تقدیر قرار گرفت.
حاضرین اظهار داشتند که این اقدامات موجب شده است تا گروه‌های تجاری مختلف در رابطه با فراهم آوردن ملزومات مورد نیاز برای انجام اقدامات پیشگیرانه در بخش‌های داخلی خود با دست باز و آزادانه‌تر عمل کنند.
"ریچارد مارتین" از شرکت Apacs می‌گوید: «اقدامات دولت انگلیس بسیار مؤثر بوده و به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در آینده چنین حرکاتی را درسطح بین‌المللی شاهد باشیم. این طرز روش می‌تواند به عنوان یک الگوی خوب در هر جای دیگر جهان مورد استفاده قرار گیرد و این افتخار بزرگی برای ما خواهد بود.»
وی همچنین اشاره کرد که بخش تجارت با قرارگیری در موقعیت مناسب برای درک و شناخت تهدیدهای موجود، این فرصت را فراهم خواهد ساخت تا نقطه مشترکی بین تجارت و اجرای قوانین به وجود آید و افزود که هنوز هم شکاف بالقوه‌ای در این زمینه وجود دارد اما با ادامه این روش و تلاش بیشتر، بخش تجاری انگلستان بزودی به یک پلتفورم امنیتی یکپارچه دست پیدا خواهد کرد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد