رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

شب های برره بازی رایانه ای شد....

 

مجموعه طنز و پرطرفدار شب های برره ساخته مهران مدیری به بازی رایانه ای با عنوانسرزمین گمشده تبدیل شد. مدیریت اطلاع رسانی بنیاد ملی بازی های رایانه ای اعلام کرد: طرح و ایده ساخت بازی رایانه ای شبهای برره همزمان با پخش این مجموعه شکل گرفت و اتودهای اولیه نیز زده شد و همزمان با پخش قسمت های مختلف این سریال تحقیقات بازی فیزیکی شکل گرفتند.
مدیریت اطلاع رسانی بنیاد ملی بازی های رایانه ای اعلام کرد:رایزنی های اولیه با مجریان و بازیگران مجموعه شب های برره، و همچنین گروه اجتماعی شبکه سوم سیما جهت اخذ امتیاز بازی صورت گرفت و توافق های اولیه انجام شد که به دلیل وقت گیر بودن ، مرحله پیاده کردن بازی که قرار بود از همان اوایل پخش مجموعه آغاز شود همزمان با پایان پخش شب های برره شروع شد.
تولیداین بازی حدود شش ماه به طول انجامید و در نهایت تابستان سال ۸۵ آماده شد اما نبود نرم افزار مناسب، و کمبود سرمایه پخش و تیزرهای تلویزیونی جهت اطلاع رسانی ، گروه ویژه پرداز پارس که سازندگان این بازی بودند را وادار کرد، این محصول را وارد بازار نکنند.
بنا به اعلام گروه سازنده بازی رایانه ای سرزمین گمشده، تشکیل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در سال ۸۶ و زمینه حضور این بازی رایانه ای از سوی بنیاد در جشنواره رسانه های دیجیتال و دریافت چهار جایزه این رویداد از جمله جایزه ویژه بازی رایانه ای بومی، بستر حضور این بازی ایرانی را با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در بازار فراهم ساخته است .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد