رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

سریعترین کارت گرافیک دنیا عرضه شد.....

ایسوس به تازگی نسخه اورکلاک شده جدیدترین نسل از پردازنده های گرافیکی " ان ویدیا " یعنی پردازنده های گرافیکی Dual GeForce ۹۸۰۰ را درغالب کارت گرافیک ASUS EN۹۸۰۰GX۲ TOP/۲DI/۱G معرفی کرد.
این قطعه سخت افزاری قادراست تا صحنه هایی از نوع HD را درهنگام اجرای بازیهای کامپیوتری و بازپخش فیلم های سینمایی برای کاربران فراهم آورد.
درحال حاضراین کارت گرافیک سریعترین کارت گرافیک موجود درجهان است و قادراست تا میزان ۱۱ درصد فرکانس موتور را به نسبت سایر کارتهای گرافیکی استاندارد موجود در بازار بهبود ببخشد. این کارت گرافیک ۵۰ درصد سریعتر از کارت های گرافیک GeForce ۸۸۰۰ Ultra است.
کارت گرافیک ASUS EN۹۸۰۰GX۲ TOP شامل یک گیگا بایت فریم بافر بوده و با استفاده ازآن می توان فرکانس هسته را از۶۰۰ مگا هرتز تا میزان ۶۷۰ مگاهرتز، فرکانس سایه زنی را از۱۵۰۰ مگاهرتز تا میزان ۱۵۷۵ مگاهرتز و بالاخره فرکانس حافظه را از۲ گیگاهرتز تا میزان ۲.۱۳ گیگا هرتز ارتقاء بخشید.
این کارت گرافیک توانسته است با کسب امتیازخارق العاده ۱۶۹۳۶ در ۳DMark، تا میزان ۱۱ درصد بهبود کارایی را به نسبت سایر کارتهای گرافیکی فراهم آورد. این کارت گرافیک قادراست تا ساختار جدید باس PCI Express ۲.۰ را پشتیبانی کند که به کاربران امکان تبادل دیتا را دربالاترین سرعت فراهم می آورد.
این کارت گرافیک همراه با ویژگی ASUS GamerOSD ارائه می شود. این ویژگی امکان انجام اورکلاکینگ پردازشگر گرافیک برروی صفحه نمایش و در حین انجام بازی را فراهم می آورد و به کاربران اجازه می دهد تا کارایی گرافیکی سیستم خود را درصورت نیاز، بصورت آنی ارتقاء ببخشند.
علاوه بر این، فناوری SmartDoctor که دراین سری کارت گرافیک از آن استفاده شده است، به کاربران این امکان را می دهد تا فرکانس سایه زنی برروی پردازنده های گرافیکی (GPU) را تنظیم کنند.
با استفاده ازاین ابزار اورکلاکینگ، کاربران قادرخواهند بود تا فرکانس سایه زنی و همینطور فرکانس موتور را بصورت مستقل از یکدیگر اورکلاک کنند که این امر در نهایت موجب افزایش کارایی سیستم می ‌شود بدون آنکه دیگر نیازی به راه اندازی مجدد سیستم و یا بارگذاری مجدد BIOS باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد