رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

انتشار کتاب دانش کاربردی طراحی و ساخت روبات

کتاب دانش کاربردی طراحی و ساخت روبات توسط انتشارات اذرخش منتشر گردید این کتاب به کوشش مهندس پویا حیرتی مهندس ابوذر آقاجانی و مهندس محمد چیت سازان که متخصصین پیشکسوت روبایک ایران هستند نوشته شده است و در مقام مقایسه با کتب خارجی کیفیت بالایی در مطالب دارد و مطالب به روباترین شکل نگاشته شده اند و خواندن ان را به همه عزیزان توصیه می کنیم.
در پشت جلد این کتاب نوشته شده علم روباتیک با بهره‏گیری از علوم مختلف بویژه علوم مکانیک، الکترونیک، رایانه بوجود آمده است. به‏کارگیری بیش از دو میلیون روبات صنعتی و خانگی در سطح جهان، نمایانگر اهمیت و رشد روزافزون این علم می‏باشد.
این کتاب به دانش روباتیک دیدگاهی کاربردی داشته و هدف اصلی آن معرفی مفاهیم و روش‏های ساخت روبات به خوانندگان می‏باشد. همچنین در این کتاب نیازهای صنعت، مسابقات روباتیک و دیگر حوزه‏های مرتبط بررسی شده است. با وجود آنکه کتابی مرجع است، مطالب بطور ساده و روان بیان شده تا برای کلیه علاقمندان مفید باشد.
نگارش این کتاب سه سال بطول انجامیده است، اما در واقع حاصل یک دهه تلاش عملی نگارندگان و نیز تجربیات ارزشمند بسیاری از متخصصین و نویسندگان می‏باشد.
در چهار فصل اول کتاب، ساختار روبات‏های تحقیقاتی و صنعتی بررسی شده و در بخش‏های دیگر، ساخت قطعات، قطعات استاندارد، طراحی شاسی، مکان‏های مناسب برای ساخت یا خریداری قطعات و سایر موارد مهم دیگر مطرح شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد