رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

ادعای مایکروسافت: مرورگر IE۸ در برابر هکرها کاملا ایمن خواهد بود

شرکت مایکروسافت که برای عرضه نسخه جدید مرورگر اینترنتی خود موسوم به Internet Explorer ۸ به شدت در تلاش است می گوید نسخه جدید دارای امکانات امنیتی بهتری است و از کاربران در برابر هکرها و ویروس نویسان مواظبت می کند.
به نقل از Computer World، در این مرورگر از فیلتر امنیتی جدیدی موسوم به XSS استفاده می شود که از کاربر در برابر اقدامات تخریبی مهاجمان مجازی دفاع خواهد کرد. کارشناسان مایکروسافت می گویند این ویژگی امنیتی تها در نسخه ۸ مرورگر اینترنتی مایکروسافت گنجانده خواهد شد و بهتر است کاربران برای حفظ امنیت خود در برابر هکرها حتما این مرورگر جدید را بارگذاری کنند.
Internet Explorer ۸ همچنین مانع بارگذاری مخفیانه و ناخواسته بدافزارها بر روی رایانه های شخصی می شود. در صورتی که کاربر با استفاده از این مرورگر به سایتی مراجعه کند، آدرس آن بررسی می شود و در صورتی که در پایگاه داده سایت های مخرب وجود داشته باشد کاربر اجازه نخواهد یافت از آن بازدید کند.
برای بارگذاری نسخه بتای این مرورگر می توانید به آدرس http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/ie/ie۸/getitnow.mspx مراجعه کنید. حجم فایل بارگذاری این مرورگر ۱۴.۵ مگابایت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد