رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رشد بی‌سابقه پدیده وبلاگ‌نویسی در ژاپن

براساس آمار اولین گزارش وزارت ارتباطات ژاپن در خصوص فضای وبلاگ نویسی در سطح ملی این کشور نشان می دهد که در حال حاضر ۱۷ میلیون وبلاگ در این کشور فعال هستند.
وزارت ارتباطات ژاپن در اولین گزارش رسمی در خصوص بررسی نظام مند وضعیت فضاهای وبلاگ نویسی ملی نشان داده است که در حال حاضر در حدود ۱۷ میلیون وبلاگ و دفترچه خاطرات آنلاین در این کشور فعال هستند و تاکنون بیش از یک میلیارد و ۳۵میلیون مقاله منتشر کرده اند.
پس از نتایج تاریخی که در سال ۲۰۰۷ به دست آمد و نشان داد زبان ژاپنی با پیشی گرفتن از زبان انگلیسی اولین زبان استفاده شده در فضاهای جهانی وبلاگ است اکنون به نظر می رسد که دفترچه های خاطرات آنلاین سرزمین آفتاب تابان سلطه وبلاگ نویسی دنیا را به دست می گیرند.
این اطلاعات نشان می دهد که در ژانویه ۲۰۰۸ تعداد وبلاگهای منتشر شده توسط کاربران ژاپنی به رکورد ۹/۱۶ میلیون واحد رسیده است.
بیش از ۲۰ درصد از ۱۱/۸۸ میلیون کاربر اینترنت ژاپنی به عنوان صاحب یک وبلاگ فعالیت می کنند.
از دیدگاه زبان، آخرین آمارهای در دسترس مربوط به سال ۲۰۰۷ نشان می دهد که زبان ژاپنی در راس زبانهای به کار رفته در اینترنت به شمار می رود به طوری که ۳۷ درصد از شبکه به زبان ژاپنی، ۳۶ درصد به زبان انگلیسی و ۸ درصد به زبان چینی نوشته می شود.
براساس گزارش زئوس نیوز، در ژاپن که یکی از متصل ترین کشورهای دنیا به اینترنت است پدیده وبلاگها به رشد بی سابقه ای رسیده است به طوری که در کمتر از دو سال ۸ میلیون دفترچه خاطرات آنلاین در این کشور به ۱۷ میلیون رسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد