رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

لایتون با DX-۴O۱S خانواده درایوهای نوری اکسترنال خود را کامل کرد

 لایتون با معرفی اولین Blu-ray reader اکسترنال خود وارد بازارc Blu-ray‌های اکسترنال شد.
حال کاربران کامپیوتر می‌توانند، فیلم‌های با کیفیت بالای خود را (HD-Video) روی PC‌های مختلف با استفاده از درگاه USB تماشا کنند و همچنین اطلاعات خود را روی PC‌های مختلف به اجرا درآورده و از آنها Backup تهیه کنند.
در ضمن Blu-ray reader اکسترنال Lite-on این توانایی را به کاربران می‌دهد تا بتوانند تمامی مدیاهای قبلی دنیای ODD را ساپورت کنند. پس هیچ نگرانی متوجه کاربران در اجرایCD ، DVD وBD روی این دستگاه نخواهد بود.
به همراه DX-۴O۱S آخرین ویرایش از نرم‌افزار محبوب DVD CyberLink Power به صورت orginal ارائه شده است، تا کاربران به راحتی بتوانند انواع فرمت‌های تصویری از HD-Video گرفته تا فرمت‌های رایج دیگر را روی DVD، BD و CD به اجرا در بیاورد.
BD-ROM Reader اکسترنال Lite-on قادر است تا تمامی دیسک‌های BD BD-R/RE/ROM را خواه Single-layer باشند خواه Double-layer با سرعت x۴ بخواند.
از دیگر توانایی‌های این رایتر اکسترنال می‌توان به، خواندن DVD+R یا DVD-ROM تک لایه با سرعت X۱۲، خواندن DVD+R یا DVD-ROM دو لایه با سرعت X۸ و خواندن CD-R/RW/ROM یا CD-ROM با سرعت X۳۲ اشاره کرد. این محصول به زودی با گارانتی سازگار به بازار ایران عرضه خواهد شد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد