رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

نصب هر ویندوز ویستا برابر با خرید یک رایانه جدید است.....

مدیران شرکت های تجاری معتقدند ویندوز ویستا در کنار تمامی مشکلاتش تنها بر روی رایانه های قدرتمند و جدید به خوبی عمل می کند و نصب هر ویندوز ویستا برابر با خرید یک رایانه جدید است که در شرایط فعلی اقتصادی مقرون به صرفه نیست.
ویندوز ویستای شرکت مایکروسافت که یک سالی از عرضه آن می گذرد کماکان با استقبال سرد مردم و صاحبان مشاغل در نقاط مختلف جهان مواجه است.
ویندوز XP هنوز ویندوز محبوب و پرطرفدار در سطح جهان محسوب می شود و بسیاری از افراد با توجه به شرایط دشوار اقتصاد جهانی هیچ دلیلی برای صرف هزینه های کلان برای خریداری ویندوز ویستا نمی بینند.
در کنار این عامل اصلی، ضرورت آموزش کارکنان برای استفاده از ویندوز ویستا و ناسازگاری این ویندوز با بسیاری از نرم افزارها و سخت افزارهای قدیمی که قبل از سال ۲۰۰۷ روانه بازار شده اند بر عدم محبوبیت آن تاثیر گذار بوده است.
بررسی های موسسه تحقیقاتی Sanford C. Bernstein در سال ۲۰۰۷ حاکی بود که تنها ۳۱ درصد شرکت های تجاری در امریکا قصد دارند تا پایان سال ۲۰۰۸ از ویندوز ویستا استفاده کنند. اما ۶۸ درصد آنها پیش بینی کرده بودند که اگر ویندوز جدیدی به بازار نیاید، تا قبل از پایان سال ۲۰۱۰ از ویستا استفاده خواهند کرد.
نکته جالب آن است که با تکرار همین بررسی در سال جاری میلادی مشخص شد که احتمال استفاده از ویستا تا پایان سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ به ترتیب به ۸ و ۲۶ درصد کاهش خواهد یافت که شکست بزرگی برای مایکروسافت محسوب می شود.
مدیران شرکت های تجاری معتقدند این ویندوز در کنار تمامی مشکلاتش تنها بر روی رایانه های قدرتمند و جدید به خوبی عمل می کند و بنابراین نصب هر ویندوز ویستا برابر با خرید یک رایانه جدید است که در شرایط فعلی اقتصادی مقرون به صرفه نیست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد