رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

خداحافظی دراماتیک بیل گیتس با مایکروسافت

بیل گیتس درحالی که اشک هایش را پاک می کرد گفت: «هیچگاه هیچ لحظه ای از زندگی ام نبوده که مایکروسافت از ذهنم خارج شود و به کارهای بزرگی که این شرکت می تواند برای جهانیان انجام دهد فکر نکنم.» به گزارش ایتنا، بیل گیتس در مراسم خداحافظی که جمعه و به افتخار وی برگزار شده بود گفت شرکت نرم افزاری که وی پایه نهاد با اتکا به هدفی بلندپروازانه که بر اساس آن باید در هر خانه و بر روی هر میز یک کامپیوتر قرار بگیرد ساخته شد.
در طی این مراسم که در کمپ مایکروسافت واقع در ردموند برگزار گردید برای لحظاتی با بوجود آمدن فضائی رمانتیک و احساسی اشک در چشم بسیاری از حضار حلقه زده و تأثیرگذارترین فرد جهان IT در میان شور و هیجان شدید حاضرین با تمام مسئولیت های خود در قالب بالاترین فرد تصمیم گیرنده در مایکروسافت خداحافظی نمود. در جریان این مراسم استیو بالمر دوست و یار دیرین گیتس برای دقایقی بر روی صحنه آمد و پس از ادای یک سخنرانی کوتاه به سؤالات برخی از کارکنان حاضر در آن محل پاسخ داد. گیتس درحالی که اشک هایش را پاک می کرد گفت: «هیچگاه هیچ لحظه ای از زندگی ام نبوده که مایکروسافت از ذهنم خارج شود و به کارهای بزرگی که این شرکت می تواند برای جهانیان انجام دهد فکر نکنم.» استیو بالمر همکلاس گیتس در دانشگاه هاروارد و دوست نزدیک وی نیز زمانی که می خواست مطالبی راجع به تأثیر گیتس بر شرکت و جامعه IT بگوید برای لحظاتی نتوانست سخنان خود را ادامه دهد و بغض گلویش را فشرد.
وی در ادامه گفت: «هیچ راه درخور و شایسته ای برای تشکر از بیل وجود ندارد. او یک رهبر به تمام معناست. وجود بیل برای تمام ما یک فرصت بسیار بسیار عالی و ارزشمند بود و تنها او بود که می توانست چنین فرصتی را به ما هدیه کند.» بیل گیتس به یک عمر فعالیت پربار در مایکروسافت پایان می دهد و تنها در بخش مدیریت پروژه های خاص به همکاری با مایکروسافت ادامه خواهد داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد