رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

پولاروید چاپگر دیجیتالی برای تلفن های همراه عرضه می‌کند....

شرکت «پولاروید» چاپگر دیجیتالی و بدون جوهر «پولاروید پوگو» (Polaroid-on-the-go) را که قابلیت کار با دستگاه‌های دارای بلوتوث از جمله گوشی‌های تلفن‌همراه را دارد، عرضه می‌کند.
چاپگر یاد شده که بدون جوهر است،عکس‌های گرفته شده به وسیله دوربین‌های دیجیتالی گوشی‌های تلفن‌همراه دارای سیستم بی‌سیم بلوتوث را به صورت کاملا رنگی چاپ می‌کند. نمونه اولیه این چاپگر در ماه ژانویه سال‌جاری میلادی در نمایشگاه بین‌المللی لوازم الکترونیکی Consumer Electronics Show) CES) معرفی و رونمایی شده بود.
این چاپگر از ۱۶ تیر با قیمت ۱۴۹ دلار در آمریکا و درفروشگاه‌های «بست‌بای» Best Buy و همچنین فروشگاه‌های منتخب به فروش می‌رسد.
چاپگر Polaroid PoGo که فقط ۸ اونس وزن دارد، عکس‌های گرفته شده به وسیله دوربین‌های دیجیتال و تلفن‌های همراه را از طریق اتصال بی‌سیم بلوتوث و سیستم مطابق با استاندارد عکاسی PictBridge را با استفاده از فن‌آوری «زینک زیرو» ZINK Zero را چاپ می‌کند.
چاپگر Polaroid PoGo عکس‌ها را در اندازه‌های ۲ در ۳ اینچ و تمام رنگی روی کاغذ با کیفیت و بادوام درمدت ۶۰ ثانیه چاپ می‌کند.
پولاروید در سال ۱۹۳۷ توسط «ادوین اچ .لاند» در آمریکا تاسیس شده است و به خاطر دوربین‌هایی که عکس‌ها را بلافاصله چاپ می‌کرد و در سال ۱۹۴۸ به بازار آمد، شهرت جهانی دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد